Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska

Barbara Topol (Radziwilska) obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży G+J Polska. Wydawnictwo likwiduje za to funkcję dyrektora biura reklamy, z której odchodzi Elżbieta Hołubka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Obecna dynamika zmian rynkowych, rosnące oczekiwania Klientów oraz konieczność implementacji nowych narzędzi komunikacji marketingowej - tak G+J Polska uzasadnia utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży. Obejmująca tę funkcję z początkiem sierpnia Barbara Topol (Radziwilska) będzie nadzorować sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach drukowanych, multimediów i wydawnictw książkowych, reklamy w magazynach corporate media, reklamy przy eventach i projektach specjalnych, a także sponsoring. Będą do niej raportować szefowie zespołów reklamowych, dział badań i analiz, dział kreatywny oraz dodatkowo dział new business i reklama corporate media.

Barbara Topol (Radziwilska) poprzednio przez pięć lat pracowała w TVN, pełniąc funkcje kierownicze w biurze sprzedaży, Wcześniej przez 11 lat była związana z Procter & Gamble.

Jednocześnie z utworzeniem stanowiska dyrektora sprzedaży G+J Polska likwiduje funkcję dyrektora biura reklamy. Pełniąca ją Elżbieta Hołubka kończy pracę w wydawnictwie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]