SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bardzo słabe wyniki zaręczynowego programu TVP2

Nowy program TVP2 „Powiedz tak” nie cieszy się zainteresowaniem widzów. Po trzech odcinkach format przyciąga 895 tys. osób, co przekłada się zaledwie na niespełna 6 proc. udziału w rynku.

Jeszcze gorsze wyniki program notuje w grupie komercyjnej, gdzie ma 5,07 proc. udziału – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem w tym paśmie (niedziele 18.35) Dwójka miała 1,8 mln widzów i 11,74 proc. udziału ( w komercyjnej – 8,32 proc. udziału).

 

DataAMRSHR %SHR % (16-49)
07-03-20107437174,98%4,03%
14-03-201010334936,80%6,28%
21-03-20108848965,93%4,63%
średnio8948645,95%5,07%
średnio 2009179320211,74%8,32%


Liderem w porze nadawania „Powiedz tak” jest Jedynka z 5,4 mln widzów (35,87 proc. udziału). Druga pozycja przypada TVN (2,8 mln widzów i 18,63 proc. udziału), trzecia zaś Polsatowi (1,7 mln widzów i 11,83 proc. udziału).  

STACJAAMRSHR %
TVP1539202535,87%
TVN280036918,63%
POLSAT177815511,83%
TVP28848965,93%


Show przyciąga kobiety, mieszkańców wsi oraz osoby powyżej 60 roku życia.

POWIEDZ TAK!ADH %AFF
PłećMężczyźni40,16%83
 Kobiety59,84%115
Wiek 4-90,80%13
  10-155,05%72
 16 - 192,78%48
 20 - 243,54%43
 25 - 292,80%32
 30 - 345,59%68
 35 - 396,24%88
 40 - 446,81%106
 45 - 498,05%113
 50 - 5411,28%137
 55 - 5910,80%142
 60+36,26%186
Wlk. miastaWieś42,88%110
 < 50 tys.31,70%132
 50-100 tys.6,65%78
 100-200 tys.4,64%58
 > 200 tys.14,13%69
ZawódTop management4,03%52
 Pracownicy średniego szczebla12,63%87
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,96%94
 Emeryci45,98%185
 Inni18,40%56
WykształceniePodstawowe57,03%124
 Średnie29,86%101
 Wyższe7,25%63
 Inne5,85%45


Bohaterem każdego odcinka "Powiedz tak" jest mężczyzna (lub kobieta), który (-a) chce się oświadczyć swojej partnerce (lub partnerowi). W przygotowaniu idealnych zaręczyn uczestnikom pomaga dziennikarka i aktorka Wanda Ziembicka.

Dołącz do dyskusji: Bardzo słabe wyniki zaręczynowego programu TVP2

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OLO
LEKKO POWIEM: TAKIE TO DZIADOSTWO TEN PROGRAM W TVP 2
odpowiedź
User
andre55
Szkoda, że szefowie anteny pożałowali honorarium dla socjologa, który wytłumaczyłby im, że my, Polacy, nie lubimy mieszania sfery intymnej życia z ekshibicjonizmem. W naszej kulturze już całowanie się młodych osób uznawane jest za co najmniej niesmaczne. Równie niechętnie odnosimy się do publicznych oświadczyn. To powinna być jednak megaintymna sytuacja między zakochanymi. A Big Brother to zupełnie co innego i zaskoczył tylko za pierwszym razem jako nowość.
odpowiedź
User
Aneta
Przełączyłam przez przypadek, nie da się tego oglądać nawet przez kilka minut. Nuda, koszmar!
odpowiedź