SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barilla reklamowana jako „makaron nr 1 we Włoszech” (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa makaronu Barilla. Akcja obejmuje telewizję, internet, prasę oraz eventy.

Reklamy makaronu Barilla podkreślają jego włoskie pochodzenie oraz wyliczają najważniejsze zalety: jest sprężysty, nie skleja się i doskonale łączy się z sosami.

Kampania obejmuje reklamy w telewizji i internecie oraz działania public relations w prasie i internecie (m.in. eventy dla dziennikarzy).

Za realizację działań PR odpowiada agencja Pegasus PR.

Dołącz do dyskusji: Barilla reklamowana jako „makaron nr 1 we Włoszech” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kadet
czy włosi już wiedzą że najczęściej kupują makaron Barilla?
odpowiedź
User
MARTA
NIE JEM TEGO GŁÓWNA
odpowiedź