“BarON24”, “The Voice of Poland” i “Świat się kręci” reklamowane przez TVP (foto)

Nowy serial komediowy TVP2 “BarON24”, show “The Voice of Poland” oraz magazyn “Świat się kręci” to formaty promowane w kampanii wiosennej ramówki TVP. Działania obejmują prasę, radio, internet i outdoor.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja reklamowa serialu “BarON24” obejmuje prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Telewizyjna”, “Świat Kobiety”, “Show”, “Olivia”, “Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Max”, “Super TV” i “Kurier TV”), radio (RMF FM, Radio ZET) oraz internet (Wp.pl, Wp.tv, Filmweb i Onet.pl). Za kreację i mediaplan odpowiadało biuro marketingu TVP. „BarON24” emitowany będzie w TVP2 od marca w piątki o 20.40 i 21.10.

Działania promujące czwartą edycję “The Voice of Poland” są z kolei realizowane w prasie (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Max”, “Super TV” i “Kurier TV”), Polskim Radiu oraz na outdoorze (tablice 6x3, 12x3, 12x4, gigaboard na Dworcu Centralnym w Warszawie, siatka wielkoformatowa przy siedzibie TVP na ul. Woronicza). Kreację przygotowało biuro marketingu, a media zaplanowały domy mediowe Equinox i Value Media. Show oglądać będzie można w TVP2 w soboty o 20.05.

Natomiast dla programu “Świat się kręci” zaplanowano kampanią radiową - każdego dnia w radiowej Jedynce, Dwójce i Czwórce emitowana będzie reklama zapowiadająca temat lub gościa dnia tej audycji. Za przygotowanie akcji opowiadają TVP i producent programu Rochstar. Magazyn „Świat się kręci” nadawany jest w TVP1 w dni powszednie o 18.30.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska