Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact

Sieć reklamowa Digital Contact w związku z rozwojem kompetencji utworzyła stanowisko szefa działu performance. Objął je Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Online Advertising Network, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact
Bartłomiej Batte

Bartłomiej Batte objął w Digital Contact stanowisko head of performance. Poprzednio przez dwa lata identyczną funkcję pełnił w sieci Online Advertising Network. Wcześniej pracował jako account manager w Kwanko-NetAffiliation. Był też project managerem w firmach RevenueAlley i AdStockExchange.

Digital Contact to spółka wywodząca się z grupy Tarsago, prowadzi kampanie reklamowe we wszystkich modelach rozliczeniowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i systemów mierzących m.in.: Clickonometrics.

Dodatkowo Digital Contact rozszerza portfolio usług o e-mail retargeting. Technologia dostarcza wysokiej jakości ruch na strony Klientów, generując tzw. powracającą sprzedaż. Narzędzie dostarczone przez ConversionLabs jest w stanie wysyłać maila do osób, które nie podjęły decyzji o zakupie i wyszły ze sklepu.

- Nowa usługa łączy dwie najlepsze formy reklamy w internecie: mailing i retargeting zwiększając efektywność prowadzonych kampanii ponad dwukrotnie - podkreśla Bartłomiej Batte.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję