Bartłomiej Gierszyn odchodzi z Netii

Szef marketingu B2C Netii Bartłomiej Gierszyn odchodzi z firmy. Nie wiadomo, kto przejmie jego obowiązki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Gierszyn odchodzi z Netii
Bartłomiej Gierszyn

Bartłomiej Gierszyn był związany z Netią od października 2017 roku. W tym czasie wdrożył nowe pozycjonowanie marki i portfolio ofertowe. Reaktywował obecność marki w kampaniach telewizyjnych oraz odpowiadał za zoptymalizowanie kosztów komunikacji offline oraz digital.

Na razie nie wiadomo, kto przejmie w Netii obowiązki Gierszyna. Karol Wieczorek, PR manager firmy, nie udziela na ten temat informacji.

- Mam kilka opcji rozwoju zawodowego, spośród których będę wybierał. Nic jeszcze nie jest finalnie postanowione - tak o swoich dalszych planach zawodowych mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gierszyn.

Wcześniej przez 13 lat związany był z T-Mobile Polska, gdzie kierował obszarem marketingu oferty abonamentowej. Pracował przy projektach wdrożenia iPhone do oferty T-Mobile w Polsce, oferty rodzinnej Jump! Family oraz oferty T-Mobile Usługi Bankowe, a także rebrandingu T-Mobile w segmencie mix.

Bartłomiej Gierszyn jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu