Bartłomiej Kmieć head of concept w \Sales Link

Bartłomiej Kmieć objął stanowisko head of concept w zespole \Sales Link agencji Tequila\Polska. Wcześniej był związany z agencjami Interactive Solutions i Axel.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako head of concept w \Sales Link, field-marketingowym zespole agencji agencji Tequila\Polska, Bartłomiej Kmieć będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii field-marketingowych, scenariuszy eventów, mechanizmów wsparcia sprzedaży i za przygotowanie koncepcji kreatywnych. Ostatnio Kmieć pracował w agencji Interactive Solutions, tworząc strategie interaktywne m.in. dla Procter&Gamble i Lisner.

grafika

 

Wcześniej Bartłomiej Kmieć zajmował stanowisko specjalisty ds. strategii i kreacji w agencji Axel, biorąc udział w projektach dla marek takich jak HSBC, Lotos Oil, Nobiles czy Toyota. Ponadto przez trzy lata kierował promocją i komunikacją społeczną w jednostkach administracji samorządowej w Wielkopolsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem