SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Kuckowski: z Feno do FCB Bridge2Fun

Bartosz Kuckowski objął nowo utworzone stanowisko business development directora w agencji FCB Bridge2Fun. -  Chcemy się rozwijać. Mamy doświadczenie w obsłudze największych budżetów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, CEO agencji.

Bartosz KuckowskiBartosz Kuckowski

Bartosz Kuckowski odpowiada za pozyskiwanie i rozwój nowego biznesu w FCB Bridge2Fun oraz Screen Network. Do FCB przeszedł z agencji Feno, w której pracował od wiosny 2019 roku jako business development director. Wcześniej pracował w agencji Mind, m.in. jako jako dyrektor zarządzający. Związany był z nią trzy lata. Był też pracownikiem agencji reklamowej Ambasada oraz Grupy McCann.

- Chcemy się rozwijać. Mamy fajny credential, doświadczenie w obsłudze największych budżetów typu T- mobile czy Nivea, nagrody w Cannes, Effie czy Mixx i chcemy to wykorzystać. Dodatkowo nasza unikalna kompetencja rozumienia mediów nie jako pośrednik tylko jako ich twórca i nadawca w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem usług marketingowych powinna być zauważona przez klientów - tak Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl konieczność utworzenia stanowiska business development managera.

Dotychczas nowym biznesem agencji w głównej mierze zajmował się właśnie Rafał Baran, którego od teraz będzie wspomagał Bartosz Kuckowski.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Kuckowski: z Feno do FCB Bridge2Fun

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prezio
Bartek, kiedy ty biedaku znajdziesz wreszcie swoje miejsce?
odpowiedź