SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bauer: “Naj” dwutygodnikiem, “Olivia” bardziej poradnicza

Wydawnictwo Bauer ogłosiło strategię dla kupionych pod koniec lutego br. magazynów poradniczych. “Naj” zostanie przekształcony w dwutygodnik, zaś ”Olivia” pozostanie miesięcznikiem, ale będzie bardziej poradnicza. Oba tytuły wesprze silna kampania.

Bauer: “Naj” dwutygodnikiem, “Olivia” bardziej poradnicza

Zakupiony od G+J Polska “Naj Magazyn” (dowiedz się więcej) zmieni nazwę na “Naj”, a z miesięcznika stanie się dwutygodnikiem. Jak podaje Bauer, będzie on “naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek”. - „Naj” tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, reprezentujące wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza, co w połączeniu z planowanym istotnym zwiększeniem sprzedaży, powinno zapewnić dwutygodnikowi „Naj” sukces finansowy - głosi komunikat wydawcy.

Z kolei przejęta od Marquard Media Polska „Olivia” (więcej na ten temat) pozostanie miesięcznikiem. - W stosunku do dotychczas realizowanej koncepcji, nabierze bardziej poradniczego, inspirującego i praktycznego charakteru. „Olivia” zachowa wszelkie atrybuty segmentu Premium (duża objętość, klejony grzbiet, lakierowana okładka) (...). Adresowana będzie do młodych, aktywnych kobiet, lubiących zmiany, świadomych swoich celów i potrafiących je skutecznie realizować - czytamy w komunikacie.

Zmiany mają zostać wprowadzone latem br. Oba tytuły wsparte zostaną silną kampanią reklamową w telewizji, radiu, prasie i internecie.

>>> “Dobre Rady” liderem w 2011 roku, “Naj” najbardziej w dół

W sumie po zmianach Bauer będzie mieć dwa dwutygodniki poradnikowe („Naj” i „Tina”) i  trzy miesięczniki („Olivia”, „Świat Kobiety” i Kobieta i Życie”), różne pod względem treści i grup docelowych,

Wydawnictwo nie ujawnia na razie szczegółów dotyczących zmian w pismach, w tym cen, nakładów i objętości. Wiadomo jedynie, że od kwietnia br. oba pisma zmienią formaty. Magazyny mają też od marca br. nowe redaktor naczelne (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bauer: “Naj” dwutygodnikiem, “Olivia” bardziej poradnicza

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krytyk
Niemieckie gadzinówki ,wydawane dla kobiet aby je do reszty ogłupić!
8 8
odpowiedź
User
olga
Ciekawe, kto im zrobi z tego dobre pisma? Naczelna Tiny i Naczelna Swiata Kobiety? Z calym szacunkiem nie wiem czy potrafia? Tam wszystko oparte jest na utartych schematach, zeby cos zmienic potrzeba swiezej krwi, nowoczesnosci, kreacji i doswiadczenia... ciekawe jak zamierzaja to zrobic?
8 8
odpowiedź
User
kapi
Po dwie naczelne na dwoch tytulach. Zle to wrozy. Wszystkie stana sie do siebie podobne... sieczka... w ten sposob nie wygraja z Claudia czy Przyjaciolka.
8 8
odpowiedź
User
bleeeeeeeeeeeee
Kogo to obchodzi, nuuuuudaaaaaaaaaaaa
8 8
odpowiedź
User
omga
za malo jadu?:)
8 8
odpowiedź