SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Baxter postawił na On Board PR

Baxter Polska powierzył agencji On Board PR Ecco Network, przygotowanie strategii i realizację kampanii edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy".

Agencja  przygotuje strategię oraz poprowadzi działania public relations dla Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" polskiego oddziału firmy Baxter.  

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii, prowadzenie działalności biura prasowego oraz koordynacja wszelkich działań związanych z kampanią. Za realizację działań z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Annę Sarnacką.


Partnerem Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" jest Fundacja „Dr Clown”, której celem jest niesienie radości i uśmiechu dzieciom przebywającym w szpitalach i placówkach specjalnych. Fundacja organizuje zespoły terapeutów "doktorów clownów", którzy w przebraniu prowadzą zajęcia z zakresu terapii śmiechem. 
Ambasadorem Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" została aktorka Katarzyna Butowtt.

Dołącz do dyskusji: Baxter postawił na On Board PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kruka
Czy ktoś testował aplikację od erudito (www.erudito.pl), analizator e-PR?
odpowiedź