SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BBC z At Media

BBC Global Channels, jedna z sześciu spółek należących do koncernu BBC Worldwide, wybrała dom sprzedaży At Media partnerem w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych dla wprowadzanych do Polski kanałów z portfolio BBC.

Dom sprzedaży At Media będzie reprezentować nowe kanały z portfolio BBC Global: BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych. Kanał CBeebies, przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, nie będzie emitował reklam.

Nowe stacje z portfolio BBC będą dostępne dla widzów w Polsce od 2 grudnia tego roku za pośrednictwem platformy Cyfrowego Polsatu. Cyfrowy Polsat, który ma obecnie 1,5 mln aktywnych abonentów, jest największą platformą satelitarną w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BBC z At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl