SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BBDO New York nie jest już wiodącą agencją Subwaya

BBDO New York nie będzie już dłużej wiodącą agencją reklamową sieci Subway. Nadal będzie pracować dla marketera, ale projektowo.

Subway w zakresie obsługi reklamowej będzie teraz pracować z kilkoma agencjami, m.in. z  BBDO i MMB, ale na zasadach projektowych.

BBDO New York została wiodącą agencją reklamową Subwaya latem ub.r. w wyniku przetargu. Wówczas uczestniczyły w nim takie agencje, jak The Martin Agency, McCann Erickson i MMB. Ta ostatnia broniła obsługi budżetu reklamowego. Pracowała bowiem dla tego klienta od 2005 roku.

W sierpniu br. sieć Subway po raz pierwszy od 15 lat zmieniła logo - nowy znak we wszystkich krajach zostanie wprowadzony w przyszłym roku.

W Polsce ubiegłoroczną kampanię reklamową tej firmy przygotowały agencje Q&A Communications i Maxus.

Dołącz do dyskusji: BBDO New York nie jest już wiodącą agencją Subwaya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl