Belvedere wprowadza wódkę Sobieski do Chin i Indii

Grupa Belvedere, notowana na GPW pod nazwą Sobieski, chce w tym roku wprowadzić markę Sobieski na rynki Chin oraz Indii, powiedział agencji ISB prezes spółki Krzysztof Tryliński w środę.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Właśnie wchodzimy z marką Sobieski na rynek chiński. To gigantyczny rynek i jak nam tam wyjdzie będzie to potężny impuls do wzrostu. Niedługo jedziemy również do Indii, gdzie będziemy podpisywać ostateczną umowę z naszym dystrybutorem. Oczywiście również z tym wielkim rynkiem wiążemy duże nadzieje" - powiedział ISB Tryliński.

Wielkość sprzedaży 9-litrowych kartonów w Chinach sięga 500 mln rocznie. W ub.r. Sobieski sprzedał na świecie 3 mln kartonów. Obecnie Grupa Belvedere rozpoczyna globalną kampanię reklamowo - handlową "Truth in vodka".

Firma zanotowała w 2009 roku obroty na poziomie 619 mln euro, co oznacza spadek o 27,6%w porównaniu do poprzedniego roku, poinformowała spółka w komunikacie. Strata netto grupy wyniosła 177,6 mln euro (w stosunku do 61,2 mln euro w roku 2008). W tym roku prezes Belvedere zapowiedział w rozmowie z agencją ISB, że sprzedaż może wzrosnąć o 20, a spółka powinna wypracować zysk.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS