Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders

Do grona klientów agencji Linkleaders dołączyła firma Benefit Systems, twórca karty MultiSport. Współpraca obejmie zarządzanie komunikacją zewnętrzną, w tym wsparcie marek MultiSport, Multi.Life i MyBenefit. Agencja zajmie się również komunikacją sieci fitness, w tym marki Zdrofit.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders
mat.prasowe

Za projekt po stronie Linkleaders odpowiadają senior PR konsultantki z zespołu Tech & Services: Basia Jagoda i Olga Skarżyńska, a strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Patrycja Kaleta-Łuczynowicz – Head of Tech & Services.

Łączymy siły zespołów wyspecjalizowanych w PR korporacyjnym, technologii i HR, a także butiku badawczego Dat:awesome, który odpowiada za analitykę, insighty i raporty. Naszym celem jest: rozwój eksperckiego wizerunku marki, edukowanie rynku w zakresie nowoczesnych benefitów, rozwój komunikacji opartej na danych, wiedzy o stylach życia i potrzebach pracowników – informuje agencja. 

– Zawsze staramy się angażować w projekty, których celem jest strategiczna zmiana i ewolucja marki. Nasz nowy klient jest już liderem swojego rynku, ale ma jeszcze większe ambicje w zakresie budowania świadomości i rozwoju produktów, które rozumiemy i które nas inspirują – mówi Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat