Beverly Jackson wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego i marki w Twitterze

Twitter zatrudnił Beverly Jackson na stanowisko wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego i marki. To nowa funkcja w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jackson ma rozpocząć pracę w firmie 4 stycznia, będzie podlegając dyrektorowi ds. marketingu w Twitterze i szefowi zespołu Leslie Berland. Będzie odpowiedzialna za kierowanie zespołami globalnego marketingu konsumenckiego, marki, społeczności i produktów konsumenckich.

Jackson dołącza do Twittera z Activision Blizzard, gdzie była wiceprezesem ds. komunikacji franczyzowej i społecznościowej, i pracowała nad zwiększeniem zaangażowania konsumentów w gry takie jak Call of Duty, Tony Hawk Pro Skater i Crash Bandicoot.

Beverly Jackson kierowała także mediami społecznościowymi i strategią dotyczącą treści w MGM Resorts International oraz pełniła funkcje kierownicze w Yahoo i podczas rozdania nagród Grammy.

Zespół ds. komunikacji wewnętrznej Twittera uhonorował w tym miesiącu 10 marek, które podczas pandemii znalazły kreatywne sposoby łączenia się z konsumentami na platformie.

Na koniec trzeciego kwartału br. ze Snapchata korzystało na całym świecie 249 mln aktywnych użytkowników. Z kolei Twitter w kwartale zakończonym 30 czerwca br. notował 186 mln użytkowników dziennie.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski