Beyonce i Leo Beenhakker reklamują Interię

Portal Interia.pl rozpoczął pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz"wizerunkową kampanię reklamową. W ramach akcji witryna promujekażdego dnia ekskluzywne wywiady gwiazdami. m.in. Beyonce i LeoBeenhakkerem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz"wizerunkowa kampania reklamowa Interii ma promować ten portal wśródinternautów, którzy do tej pory z niego nie korzystali. Doodwiedzenia serwisu zachęcają zamieszczane w nim codziennieekskluzywne wywiady ze znanymi ludźmi, m.in. piosenkarką Beyonce itrenerem Leo Beenhakkerem. Każdego dnia kampanii promowany będziekolejny temat materiałów ukazujących się w portalu, z którychpierwszy to 'Zimowy poradnik kierowcy'.

- Chcemy być kojarzeni z rzetelnością, wiarygodnością i wysokimpoziomem merytorycznym różnorodnych treści podawanych w przystępnyi nieprzegadany sposób - uzasadnia Artur Potocki, członek zarząduInterii odpowiedzialny za marketing. Kampania promująca takiwizerunek portalu podkreśla w warstwie emocjonalnej radość,dystans, swobodę.

Akcja obejmuje telewizję (TVP, TV Puls i kanały tematyczne),prasę (magazyny: Twój Styl, PC Format, CKM, Mens Heath, Film,Machina itp. oraz dzienniki: Superexpress i Gazeta Prawna) orazradio (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic). Zaplanowaną do końcagrudnia kampanię, której koszt cennikowo wynosi 9 mln zł,przygotował i zakupił we własnym zakresie dział marketingu & PRportalu Interia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu