Bez „Familiady” ani rusz. Przychody byłego producenta 93 proc. w dół

Spółka Astro po tym jak przestała produkować dla Telewizji Polskiej teleturniej „Familiada” zanotowała spadek przychodów o 93,5 proc., a jej kwartalna strata netto sięgnęła 369 tys. zł.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Bez „Familiady” ani rusz. Przychody byłego producenta 93 proc. w dół
TVP/Facebook

Pod koniec ub.r. Astro po trzech dekadach przestało realizować dla Telewizji Polskiej „Familiadę”.  Koncern Fremantle, do którego należy ten format, zdecydował, że za produkcję będzie odpowiadać jego polska spółka.

W konsekwencji Astro w pierwszym kwartale 2025 roku wypracowało zaledwie 61,7 tys. zł przychodów sprzedażowych, co wobec 945,8 tys. przed rokiem oznacza spadek o 93,5 proc. Spółka zarabia obecnie przede wszystkim na swoich kanałach e-Sport, 13.TV i News24 (w tym ostatnim współpracuje z Ewą Kurzyńską przy paśmie sponsorowanym „MedNews”).

Ponadto w marcu br. spółka wynajęła studio firmie producenckiej MTL Maxfilm na potrzeby kręcenia filmu fabularnego.

Kwartalna rentowność operacyjna Astro poleciała w dół z 208,2 tys. zł zysku do 349,1 tys. straty, a wynik netto – ze 111,8 tys. zł zysku do 368,6 tys. straty.

grafika

Astro wybuduje mieszkania

W sierpniu ub.r. Astro zapowiedziało, że w ramach rozbudowy swojego budynku chce postawić dodatkowe kondygnacje z mieszkaniami na sprzedaż. W czwartkowym komunikacie poinformowała, że uzyskała warunki zabudowy dla planowanej inwestycji o nazwie Artystyczna Praga, która będzie składać się z pięciu kondygnacji.

Spółka przygotowała już projekt wstępny i wizualizacje tej inwestycji, obecnie szuka firmy budowlanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu