SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)

Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promującyLokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa wtelewizji, prasie, radiu i internecie.

W ruszającym właśnie konkursie "Marzenia na wagę złota" należyzałożyć Lokatę Szczerozłotową w Banku BGŻ, a następnie w 15 słowachopisać swoje marzenia. Zabawę z nagrodami reklamuje kampania, wktórej - podobnie jak w poprzedniej akcji marketingowej - występujebohater poszukujący złota.




Akcja reklamowa od 15 kwietnia jest prowadzona w telewizji(Polsat, TV4, TVN, TVN24, TVN7, TVP Info, TVP1, TVP2), prasie(Gazeta Wyborcza - wydanie ogólnopolskie i dodatek "Pieniądze",Fakt, Polska The Times - wszystkie wydania, Polska Tele Magazyn,Super Express - dodatek "Lokaty", Tele Tydzień, Tele Świat,Angora), radiu (47 stacji regionalnych) i internecie.

Kreację kampanii - zaplanowanej do 29 maja - przygotowała agencjareklamowa Grandes Kochonos, natomiast zakupem i planowaniem mediówzajął się dom mediowy Initiative Media.

  • Więcej informacji:
  • BGŻ

Dołącz do dyskusji: BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl