SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)

Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promujący Lokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.

W ruszającym właśnie konkursie "Marzenia na wagę złota" należy założyć Lokatę Szczerozłotową w Banku BGŻ, a następnie w 15 słowach opisać swoje marzenia. Zabawę z nagrodami reklamuje kampania, w której - podobnie jak w poprzedniej akcji marketingowej - występuje bohater poszukujący złota.




Akcja reklamowa od 15 kwietnia jest prowadzona w telewizji (Polsat, TV4, TVN, TVN24, TVN7, TVP Info, TVP1, TVP2), prasie (Gazeta Wyborcza - wydanie ogólnopolskie i dodatek "Pieniądze", Fakt, Polska The Times - wszystkie wydania, Polska Tele Magazyn, Super Express - dodatek "Lokaty", Tele Tydzień, Tele Świat, Angora), radiu (47 stacji regionalnych) i internecie.

Kreację kampanii - zaplanowanej do 29 maja - przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

  • Więcej informacji:
  • BGŻ
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl