SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Jeronimo Martins Polska odchodzi szefowa marketingu Beata Jankowiak

Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka i drogerii Hebe, odchodzi z firmy. Pracowała w niej ponad 20 lat.

Beata JankowiakArticle

Beata Jankowiak nie podała powodów odejścia z Jeronimo Martins Polska. Nie ujawniła też swoich dalszych planów zawodowych.

- To nie była dla mnie tylko praca, to była moja pasja, miłość, moje życie. Dziękuję wszystkim, których dane mi było spotkać na mojej drodze, uczyć się od nich, poznawać, doświadczać - napisała.

- Dziękuję panu Pedro Soares dos Santos za to, że zawsze mnie wspierał, dawał możliwości rozwoju, wierzył we mnie. Wszystkim moim szefom za to, że mogłam się od nich uczyć, choć pewnie nie zawsze było im ze mną lekko. Moim koleżankom i kolegom, partnerom handlowym, wszystkim fantastycznym ludziom, których dane mi było poznać dzięki mojej pracy. Może kiedyś powstanie książka o pasjonatach, zafascynowanych budowaniem i tworzeniem? Tyle pięknych historii o powstawaniu firm dane mi było usłyszeć i poznać - dodała Beata Jankowiak.

Ponad 20 lat pracy

Dyrektorką marketingu i jednocześnie członkinią zarządu Jeronimo Martins Polska była od lutego 2019 roku. W firmie pracowała od 1995 roku. Najpierw była menedżerem ds. zakupów, a następnie menedżerem ds. sieci dostaw.

W 2000 roku awansowała na stanowisko dyrektora sieci dostaw. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora handlowego. Jej obowiązki po awansie do zarządu przejęli pozostali menadżerowie ds. handlowych.

W ub.r. sieć Biedronka zanotowała wzrost sprzedaży w złotych o 10,4 proc. do 59,8 mld zł, a sprzedaż w ujęciu porównywalnym zwiększyła się o 7,1 proc. Liczba sklepów wzrosła o 129 do 3 115, w 1100 działa obecnie 3750 kas samoobsługowych. W br. Jeronimo Martins chce zwiększyć liczbę placówek Biedronki o 100.

Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 58,22 mln zł, o 25,3 proc mniej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z Jeronimo Martins Polska odchodzi szefowa marketingu Beata Jankowiak

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Pani Beato dziękuję za współpracę. Życzę powodzenia.
odpowiedź
User
Oj
Wszyscy będziemy tęsknić... Nikt z taką łatwością jak pani Beata nie potrafił poniżać ludzi :(
odpowiedź
User
to może teraz
to dobrze, może na jej miejsce zatrudnią kogoś od utrzymywania przyzwoitych standardów, bo w biedrach jest taki syf, że głowa mała.
odpowiedź