SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka w spocie dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) w wizerunkowym spocie dziękuje swoim pracownikom i klientom za odpowiedzialne zachowanie w czasie pandemii koronawirusa. To kolejna, po Żabce i Lidlu, sieć handlowa z takim przekazem.

W spocie Biedronka zachęca klientów, żeby w związku z koronawirusem pozostawali w domach i zajmowali się swoimi bliskimi.  W jednym z ujęć mężczyzna czyta dziecku bajkę z książki, która była nagrodą w promocji „Gang Słodziaków” (jej poprzednia edycja trwała jesienią ub.r.).

Ponadto pokazywana jest praca osób zatrudnionych w Biedronce: zarówno w sklepach, jak i centrach dystrybucyjnych. - Dziękujemy naszemu zespołowi, że czyni niemożliwe możliwym każdego dnia - podkreśla lektor.

W związku z koronawirusem w sklepach Biedronka w zeszłym tygodniu dostarczono dozowniki z płynem dezynfekującym i chusteczki nawilżane przy kasach oraz skrócono czas otwarcia do godz. 20, a w tym tygodniu wprowadzono pierwszeństwo przy kasach dla starszych osób oraz godzinne przerwy techniczne w ciągu dnia na dezynfekcję.

Jeronimo Martins Polska poinformowało, że przyzna po 300 zł brutto premii wszystkich osobom zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych firmy, które pracowały w ostatnich tygodniach.

 

W zeszłym tygodniu spot z podziękowaniami dla swoich pracowników opublikował Lidl Polska. Natomiast Żabka w reklamie informuje klientów, jak należy postępować w czasie zakupów w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.

W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka. W ub.r. ich przychody sprzedażowe zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe.

Za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów). Sieć jest reklamowana we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 77,93 mln zł, o 34,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Biedronka w spocie dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
po co są agencje reklamowe?
odpowiedź
User
???
Przeklada sie to na duzo wyzsze wynagrodzenie? Samo dziekuje nie wydtarczy na leczenie
odpowiedź
User
Naprawdę!
Dziękujemy Wam Pracownicy Biedry!
odpowiedź