SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka z tygodnikiem „7 dni”. W środku teksty z magazynów RASP

W przyszłym tygodniu w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowy tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia”, w którym znajdą się przedruki z magazynów i portali internetowych Grupy Ringier Axel Springer w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Pismo ma być przeglądem najciekawszych tekstów z minionego tygodnia, głównie na tematy społeczno-polityczne, sportowe, a także lifestylowe, historyczne, nie zabraknie w nim też porad. W tygodniku przeczytać będzie można wybrane artykuły i wywiady, które opublikowane zostały wcześniej w magazynach „Forbes”, „Top Gear”, „Auto Świat”, „Komputer Świat”, dziennikach „Przegląd Sportowy” i „Dziennik Gazeta Prawna”, serwisach internetowych RASP jak m.in. Fakt.pl i Newsweek.pl oraz w portalu Onet.pl.

- Redakcja będzie też tworzyła swoje własne teksty - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska. Magazyn powstawać będzie w ramach działu custom publishing spółki. Redaktorem naczelnym pisma został Tomasz Lada, do niedawna szef dodatku „Super Express TV”, a wcześniej m.in. redaktor naczelny „Tele Tygodnia”. Lada pracował już kiedyś w RASP jako redaktor prowadzący dodatku „Fakt TV”.

Tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia” ma mieć 84 strony i kosztować 2,99 zł. Nakład nie został jeszcze ustalony. Pismo będzie można kupić tylko w sieci Biedronka należącej do spółki Jeronimo Martins Polska. Kolejne numery ukazywać się będą w poniedziałki.

Sieć Biedronka sprzedaje obecnie dwa inne tytuły tworzone na jej zlecenie - to tygodnik telewizyjny „Kropka TV” i miesięcznik lifestylowo-kulinarny „Moje smaki życia”. Oba przygotowuje spółka P&P, której większościowym udziałowcem jest wydawnictwo Edipresse Polska.

Przypomnijmy, że Ringier Axel Springer Polska przygotowuje już jeden magazyn dla dużej sieci sklepów - to „Skarb”, wydawany na zlecenie drogerii Rossmann. Od końca 2013 roku można go też kupić w kioskach. Jego redaktor naczelną jest Agata Młynarska (więcej na ten temat).

Obecnie jednym tygodnikiem z przedrukami z polskiej prasy jest istniejący od wielu lat „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który dostępny jest normalnie w punktach sprzedaży prasy. W listopadzie ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 295 342 egz. (więcej na ten temat). Od jesieni 2013 roku na polskim rynku ukazywał się też drukujący teksty z innych mediów magazyn „7 Dni Puls Tygodnia”, który po kilku miesiącach zamknięto (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biedronka z tygodnikiem „7 dni”. W środku teksty z magazynów RASP

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jadek
świetny pomysł. ciekawe, kto na to wpadł? na pewno któryś z wybitnych managerów biedry czy axla - bo przecież żaden ich dziennikarz, prawda? te pismaki to tylko przeszkadzają ekselowcom w bilansowaniu tabelek...;)
35 13
odpowiedź
User
miki
Tabelki się liczą a nie literki jakieś.
26 9
odpowiedź
User
wizjoner
to może być dobry strzał dla Axla i JM, bo da zasięg dla FMCGów, które chodziły głównie w TV.
Czyli Biedronka zacznie zarabiać na reklamach ... :)
18 8
odpowiedź
User
MonikaL
Woelki sukces Edyty Sadowskiej. Byłoby to nie do pomyślenia rok temu kiedy żaden redaktor naczelny nie oddałby tekstów. Trzeba było ich wymienić bezwzględnie łącznie z największym i najgorszym. I mozna robic piękne projekty
20 14
odpowiedź
User
h
W Biedronce spadnie sprzedaż papieru toaletowego
22 14
odpowiedź