SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Big Brother 2” stracił widzów. Jesienną edycję ogląda 423 tys. osób

W pierwszych siedmiu dniach główne emisje „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 423 tys. widzów, o 335 tys. osób mniej względem całego poprzedniego sezonu reality-show. „Big Brother Nocą” śledzi 152 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Gabi Drzewiecka w „Big Brother Arena”; fot. TVN Article

„Big Brother 2” na antenie TVN7 zadebiutował w piątek, 13 września br. o godz. 20.00. W tym paśmie codziennie stacja emituje główne odcinki programu (piątkowe wydania to tzw. „Arena”). Średnia widownia dotychczas pokazanych siedmiu odcinków reality-show (do 19 września) wyniosła 423 tys. osób, co przełożyło się na 2,93 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził nadany na żywo pierwszy odcinek, w którym widzowie poznali mieszkańców Domu Wielkiego Brata. Śledziło go 509 tys. widzów.

Spadek oglądalności względem poprzedniej edycji

Jesienna edycja „Big Brothera” względem wiosennej odsłony straciła 335 tys. oglądających. Średnia widownia całego poprzedniego sezonu reality-show z godz. 20.00 wyniosła 758 tys. osób, co przełożyło się na 5,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59.

Od poniedziałku do czwartku po godz. 23.00 Siódemka emituje „Big Brother Nocą”, czyli wieczorne odcinki realizowane na żywo (prowadzą je na zmianę Gabi Drzewiecka, Filip Chajzer oraz Małgorzata Ohme). Ich średnia widownia do tej pory wyniosła 152 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 2,23 proc., 2,71 proc. i 2,60 proc. udziału.

W dni powszednie około godz. 10.25, 14.20 i 17.25 stacja pokazuje około 2-minutowe wejścia na żywo z Domu Wielkiego Brata. „Big Brother Pobudka” w pierwszych czterech dniach śledziło 119 tys. widzów, „Big Brother Popołudniu” - 343 tys., a „Big Brother Podwieczorek” - 180 tys.

Najważniejsze momenty uczestników reality-show oglądać można w „Big Brother Tydzień” nadawanym w niedziele o godz. 17.00 w TVN. Pierwsza emisja zgromadziła przed telewizorami uwagę 344 tys. osób (3,14 proc., 4,70 proc. i 4 proc. udziału).

Format reality-show „Big Brother” stworzyła firma Endemol w Holandii, jego pierwszą edycję zrealizowano w 1999 roku. W programie pokazywane jest przez całą dobę życie grupy uczestników mieszkających we wspólnym domu i wykonujących polecenia Wielkiego Brata. Ponadto co tydzień nominują innych uczestników, którzy mają odpaść z rywalizacji. Na osoby z największą liczbą wskazań głosują widzowie, decydując ostatecznie, kto opuści program. W konsekwencji co tydzień zmniejsza się liczba uczestników.

Jako uczestnicy w jesiennej edycji reality-show na chwile obecną występują: Wiktor Stadniczenko, Natalia Dawidowska, Karolina Włodarska, Anna Izvarina, Dawid Łojewski, Mateusz Sławiński, Aleksandra Balawender, Kamil Lemieszewski, Karolina Sztafa, Kasia Strojek, Łukasz Stawicki, Malwina Ha, Małgorzata Szmal, Martyna Lewandowska, Sarah Poznachowski i Vasilis Tomazos. Z programu w piątek odpadł Przemysław Karda.

Oprócz powyższej szesnastki mieszkańców, którzy w „Big Brotherze” pojawili się 13 września, będą dołączać kolejne osoby. Na chwilę obecną Telewizja TVN ma wyłonionych kilkunastu kandydatów gotowych do wejścia do programu. Ilu z nich ostatecznie weźmie udział w projekcie będzie zależeć od bieżącej sytuacji w Domu Wielkiego Brata.

Gospodarzami drugiego sezonu „Big Brothera” ponownie są Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. Do tego grona dołączyła Gabi Drzewiecka, która względem poprzedniej edycji zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak (zrezygnowała ona z prowadzenia reality-show po tym jak w tragicznych okolicznościach zginał jej mąż Piotr).

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,24 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Big Brother 2” stracił widzów. Jesienną edycję ogląda 423 tys. osób

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasnal programowy
Hahahahaha
32 6
odpowiedź
User
tommy_f
Średnio 423 tys. widzów dziennie około 20 nie potrafi znaleźć pilota. Albo lubi oglądać patologię.

Zachowam ODROBINĘ wiary w ludzkość i przyjmę, że ta pierwsza opcja jest prawdziwa.
31 17
odpowiedź
User
Gość 5
Za dużo ich jeszcze jest i są pokreceni.
Odcinek na żywo to porażka nic nie można zrozumieć co mówią jeden gwar.
17 4
odpowiedź
User
Józio Piłsudzki
Bardzo się cieszę z tych słabych wyników.
34 8
odpowiedź
User
Edek
To było odkrywcze 20 lat temu. Jakoś TVN nie może tego zrozumieć, że jesteśmy dwadzieścia lat dalej...
43 3
odpowiedź