SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,03 mln widzów debiutu „Big Music Quiz” w TVP2

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego show „Big Music Quiz” oglądało średnio 2,03 mln widzów. Audycja względem analogicznego okresu tydzień wcześniej poprawiła widownię pasma o 1,44 mln osób.

W niedzielę, 11 marca br. po godz. 20.05 TVP2 pokazała pierwszy odcinek nowego muzycznego show „Big Music Quiz”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,03 mln osób. Przełożyło się to na 11,64 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,53 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,57 mln). W obu grupach moment najwyższej widowni miał miejsce pomiędzy 20.16 a 20.17 - peak wyniósł odpowiednio 2,44 mln i 803 tys. osób.

Dla porównania, średnia oglądalność Dwójki w niedzielę, 4 marca br. w godz. 20.05-20.55 wyniosła 588 tys. widzów w 4+ i 340 tys. w 16-49. Przełożyło się to na odpowiednio 3,47 proc. oraz 5,12 proc. udziału (stacja w tym czasie pokazała początek filmu „Uczeń czarnoksiężnika”). Oznacza to, że premiera nowego show podniosła widownię swojego pasma aż o 1,44 mln osób (w grupie komercyjnej wzrost wyniósł 395 tys. oglądających).

„Big Music Quiz” to drugi najchętniej oglądany debiut nowego programu w tegorocznych ramówkach wiosennych w polskich stacjach telewizyjnych. Większą widownię - 3,20 mln osób - miała tylko premiera pierwszego odcinka serialu „Za marzenia”, który również pokazała TVP2.

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Kolejne premierowe odcinki „Big Music Quiz”  na antenie TVP2 będzie można oglądać w niedziele o godz. 20.05. Z naszych informacji wynika, że gośćmi drugiego odcinka będą: Joanna Kurowska, Elżbeta Lenska, Maja Bohosiewicz, Joanna Jabłczyńska, Rafał Cieszyński, Mariusz Ostrowski i Marek Molak (pokazany zostanie on 18 marca).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,03 mln widzów debiutu „Big Music Quiz” w TVP2

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kal
Może nie jest to szczyt intelektualnych oczekiwań ale przy Hipnozie TVN czy Take me out Polsatu prezentuje się całkiem nieźle.
odpowiedź
User
bajki od nielsena jak zawsze...
Pytanie - jak to Nielsen wyliczył (...) są to dane z gwiazd czy też z kosmosu albo na malutkiej liczbie wybranych osób które są mało rzetelne lub po prostu nie mają nic z rzeczywistością... Jak długo będziecie się bawić w badaniach na temat oglądalności - może lepiej zakończyć się ośmieszać i okłamywać siebie i całą resztę... To co robicie może potem służyć też temu że okłamując na wstępie idąc w kolejne kłamstwa faworyzując kogoś innego i informując że na przykład jakiś tam program, serial lub film na TVP2 oglądało 1 milion widzów - natomiast na Polsacie gdzie zawsze są same głupoty oglądało 15 milionów widzów...
odpowiedź
User
pukpuk
Badziewie
odpowiedź