SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture projektowo dla marki Durex

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii "Durex Intense".

Article

Big Picture w ramach projektowej współpracy, nawiązanej na czas kampanii, jest odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

"Durex Intense" na Walentynki

Kampanią "Durex Intense" marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy

z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.

Kampania "Durex Intense" to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku. To już kolejny projekt, jaki marka realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja prowadziła działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Picture projektowo dla marki Durex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl