Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"

Stada Poland wystartowała z pierwszą platformą dla suplementów Biorythm. Kreację przygotowała agencja OK Human.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"

Celem kampanii jest promowanie suplementów o przedłużonym uwalnianiu. Podkreśla unikalne podejście Biorythm do suplementacji, w zgodzie z własnym organizmem.

- To zupełnie nowe otwarcie dla marki Biorythm. Cieszę się, że stworzyliśmy ciekawą kampanię, która zarazem wpisuje się w światowe trendy dbania o zdrowie. Nasz produkt jest zupełnie wyjątkowy na rynku i zależało nam, żeby taka też była jego komunikacja – mówi Martyna Adamus, brand manager Stada Poland.

 W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, spot digital i 3 spoty produktowe.

– Nasze podejście zostało oparte na insighcie wynikającym z unikalnej cechy samych suplementów Biorythm – to przecież nasz organizm zna najlepiej własne potrzeby. Ciało ma swój własny język, daje nam sygnały, w które powinniśmy się wsłuchać nieco uważniej – mówi Agnieszka Klimczak, co-owner OK Human - agencji, która stworzyła nową platformę kreatywną dla marki.

Emisję spotów zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych, planowana jest również kampania digital.

Za nową platformę, strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja OK Human. Spoty w reżyserii Jana Dybusa zostały wyprodukowane przez Papaya Films.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek