Bird wprowadza w Poznaniu nowy model elektrycznej hulajnogi. Większy zasięg i lepsze hamulce

Bird, amerykański startup oferujący wynajmowanie elektrycznych hulajnóg zapowiedział udostępnienie mieszkańcom Poznania nowego modelu swojego pojazdu. Hulajnoga Bird One ma się cechować zasięgiem do 50 kilometrów na jednym ładowaniu, lepszym układem hamulcowym oraz oświetleniem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Platforma Bird pojawiła się w Warszawie w kwietniu br., następnie trafiła do Wrocławia, a teraz swoje usługi będzie oferować w Poznaniu. Firma podaje, że z serwisu skorzystały już dziesiątki tysięcy użytkowników, zaś aplikacja pomaga rozwiązać problem „ostatniej mili", kiedy podróże transportem publicznym są zbyt krótkie aby były opłacalne, a dojście do celu pieszo zbyt czasochłonne. W pierwszym roku działalności spółka odnotowała ponad 10 mln podróży w 100 miastach na świecie.

grafika

Teraz zapowiedziano, że Bird zaoferuje swoje usługi także w Poznaniu w oparciu o nowy model hulajnogi Bird One, w pierwszym etapie w mieście znajdzie się 500 pojazdów tego typu. Według Bird nowa hulajnoga będzie cechować się dwukrotnie dłuższą żywotnością akumulatora i większym zasięgiem do ok. 50 kilometrów na jednym naładowaniu.

grafika

Uaktualnione funkcje hulajnogi obejmują także zwiększoną gęstość ramy, czuły układ hamulcowy, brak odsłoniętych kabli, panele serwisowe z szybkim dostępem, ulepszone oświetlenie i większą stabilność na wyboistych drogach. Nowy model zostanie wprowadzony do Poznania na okres testowy.

Aby skorzystać z przejazdów z użyciem hulajnóg Bird należy zainstalować w smartfonie odpowiednią aplikację, a przed rozpoczęciem kursu zeskanować kod QR. Cena usługi to 3,50 zł za każdą minutę jazdy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta