BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe

Agencja reklamowa BitMe!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee na 13 rynków .

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe

Letnia kampania Costa Coffee, przygotowana przez BiteMe!concept pojawi się na kilkunastu rynkach, w tym m.in.: na Malcie, w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech, Czechach, Maroku.

Hasło akcji "Cool summer" wykorzystuje dwuznaczność słowa „cool” -  jako wskazanie chłodu oraz bycia fajnym - w odniesieniu do oferty zimnych napojów Costa Coffee. W ten sposób sieć promuje m.in. kawy z kategorii Cold Brew, kawy z kategorii Iced Classics (Cappucino, Flat White, Latte) czy napoje Frostino.

BitMe!concept opracowała i wyprodukowała we współpracy z domem produkcyjnym FOOD&PRO serię materiałów zdjęciowych, animowanych i wideo. Zostały zrealizowane m.in. sesja zdjęciowa lifestyle z udziałem modeli (plenerowa i w kawiarni), sesja filmowa oraz animacje produktowe z napojami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje