SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biuro Reklamy TVP stawia na AGB NMR

Od września br. dwa kanały telewizji publicznej - TVP Kultura i TV Polonia zostaną objęte monitoringiem programowym i reklamowym w badaniach telemetrycznych prowadzonych przez AGB Nielsen Media Research.

Biuro Reklamy TVP stawia na AGB NMR

- To jeden z ważniejszych kroków mających na celu zwiększenie przychodów reklamowych kanałów wyspecjalizowanych TVP - mówi Aneta Wrona, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej.

TVP Polonia i TVP Kultura są już objęte monitoringiem programowo - spotowym przez TNS OBOP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP stawia na AGB NMR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl