SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biznesowa kreacja Gruppa66 Ogilvy dla IBM

Gruppa66 Ogilvy przygotowała pierwszą od lat na polskim rynku reklamowym kampanię telewizyjną marki IBM.

Jest to kampania wizerunkowa, budująca świadomość marki jako firmy świadczącej usługi w zakresie konsultingu i rozwiązań dla biznesu.

Kreację przygotował paryski oddział Ogilvy. Za adaptację spotu odpowiada studio postprodukcyjne Efektura pod kierownictwem Jacka Tryfona. W reklamie widzimy mężczyznę, podziwiającego majestat wieży Eiffla. Przechadza się on paryskimi uliczkami, zastanawiając się, co czyni tę wieżę takim niepowtarzalnym.

Film reklamowy jest obecnie emitowany w telewizji TVN24.

Ze strony IBM Polska za kampanię odpowiada Dyrektor Marketingu Katarzyna Ejdowska.
Za bieżącą obsługę klienta odpowiada zespół Macieja Lissowskiego Client Service Directora w Gruppia66 Ogilvy.

Dom mediowy: MindShare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biznesowa kreacja Gruppa66 Ogilvy dla IBM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl