SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.

Kampania przekonuje, że relacje międzyludzkie są odporne na działanie czasu, podobnie jak produkty dachowe Blachotrapezu. W reklamie pojawia się logo Złotego Laura Konsumenta, którym niedawno wyróżniono firmę.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona wiosną br.

Obecny etap akcji obejmuje 15-sekundowe spoty emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsacie.

Kreację i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za działania public relations odpowiada agencja Sfera Group.

Dołącz do dyskusji: Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl