SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Black Red White: Zarezerwuj czas na zmiany (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Zarezerwuj czas na zmiany” w sklepach Black Red White. Akcję przygotował dział marketingu sieci we współpracy z firmami Fat Baby, Starcom i Lunapark.

Black Red White: Zarezerwuj czas na zmiany (wideo)

Kampania reklamująca promocję „Zarezerwuj czas na zmiany” w sklepach Black Red White podkreśla, że w ramach tej oferty rabatami – sięgającymi nawet 65 proc. – objęto ponad 400 produktów. Akcja jest zaplanowana na dwa tygodnie.




Działania reklamowe obejmują telewizję (stacje ogólnopolskie), radio, internet oraz materiały BTL (gazetka promocyjna dostępna w salonach Black Red White i kolportowana w wybranych regionach).

Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby (kreacja spotu telewizyjnego i radiowego), studio postprodukcyjne Lunapark (animacja i realizacja dźwięku), dom mediowy Starcom (zakup mediów) oraz dział marketingu Black Red White (koncepcja graficzna gazetki promocyjnej i kampanii internetowej, zakup mediów). 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Black Red White: Zarezerwuj czas na zmiany (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kumpel
Fat Baby chyba nie miało dobrego nastroju tworząc tą kreację. Lipa straszna. Dobrze, że działnia będą trwały tylko 2 tyg, jest więc małe ryzyko, że ktoś ją zapamięta ;))
8 8
odpowiedź
User
A n n a
Może dobra kampania im pomoże, bo kto już raz kupił meble tej firmy, więcej tego błędu raczej nie powtórzy. Ostrzeżeniem dla klientów powinien być napis przy kasie w salonie firmowym, iż 'proszą o przemyślane zakupy, ponieważ zwrotów nie uznają'. Niestety zauroczeni klienci ignorują to ostrzeżenie, a szkoda. Ja od 2 lat mam Firmy Black Red White Kolekcja: Doors. Niestety ładny wygląd moich mebli był tylko w słabo oświetlonym firmowym salonie meblowym w Warszawie, awaryjność-DUŻA . Kupiłam również u nich SOFĘ i ona jest w zupełnie innej jakości, niż meble (bez zarzutu po 2,5 latach użytkowania).
Podsumowując: awaryjne meble w niestarannym wykończeniu, ale w świetnej stylistyce.
8 8
odpowiedź