SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach

Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością.

fot. PAP/Grzegorz Michałowski Article

Organizowane w Polsce Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn oglądać można w czterech kanałach Polsat Volleyball dostępnych bez opłat w Cyfrowym Polsacie, a za dodatkową opłatą na platformie nc+ i u operatorów kablowych. Jak wynika z nieoficjalnych, szacunkowych danych Wirtualnemedia.pl, w trzech największych sieciach kablowych jak UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska oraz w Netii dostęp do stacji pokazujących siatkarski mundial wykupiło dotąd łącznie blisko 100 tys. abonentów.

- Sprzedaż kanałów Polsat Volleyball jest lepsza niż początkowo sądziliśmy. Byliśmy sceptyczni, bo oferta weszła dość późno, a cena była wysoka. Sprzedaż zaczęła się właściwie już po rozpoczęciu mundialu, wtedy ruszyła fala zamówień - mówi nam osoba jednej z sieci kablowych. Operatorzy po bardzo dobrej dla polskiej drużyny pierwszej fazie grupowej Mistrzostw Świata w zeszłym tygodniu notowali kolejne zamówienia.

Sieć kablowa UPC Polska umożliwia swoim abonentom dostęp do kanałów Polsat Volleyabll za 79 zł, Multimedia Polska oferuje je w cenach 89 zł i 99 zł, Netia - za 89 zł, a Vectra za 99,90 zł. Przygotowano też inne oferty. Klienci Multimediów, którzy podpiszą umowę na 18 miesięcy na dostęp do jednego z pakietów, mogą oglądać zmagania siatkarzy za darmo. Dostęp do stacji Polsat Volleyball otrzymują też abonenci Vectry, który popiszą 24-miesięczną umowę na pakiet „Sport na ostro” z kanałem nSport (miesięczny abonament wynosi 1 zł, więcej na ten temat).

Telewizja Polsat zaoferowała operatorom kablowym i satelitarnym dostęp do mundialu w cenie 75 zł netto od abonenta. Jeśli zatem niemal 100 tys. klientów zdecydowało się na wykupienie pakietu Polsat Volleyball, to oznacza, że spółka mogła otrzymać z tego tytułu 7,5 mln zł.

- Jest to całkowicie nieprawdziwa i wyssana z palca informacja. Nie podajemy liczby sprzedanych abonamentów, gdyż jest to informacja poufna - tak przytoczone przez nas dane komentuje Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat. Dotąd nadawca informował jedynie, że kanały Polsat Volleyball cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pokazujący najważniejsze spotkania MŚ, w tym mecze Polaków, kanał Polsat Volleyball 1 w okresie do 1 do 7 września br. miał 1,56 proc. udziału w rynku, a w kolejnym tygodniu juz 1,99 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdowolony
Brawo Zygmunt. Nie przejmuj się hejterami.
55 52
odpowiedź
User
kamil
Po wczorajszym dreszczowcu z Brazylią Polacy jeszcze zwiększą chęć kupienia transmisji z mundialu.
50 33
odpowiedź
User
E
Ciekawe ile sprzedały małe kablówki?
26 14
odpowiedź
User
Operator
Ciekawe ile sprzedały małe kablówki? Nic :D
21 35
odpowiedź
User
do Polszmatu
Mogło kupić i 100 melonów ludzisk. Nienawidzę Polsatu do końca moich dni. Odłączam rodzinię CP. Ani zyla. NIgdy. Przewartowaliście na lata pojęcie pay-per-view. Walę Was i wszystkich kogo znam bedę namawiał do odłączania CP. Z tej stówy zaoszczędzonej dodam komuś do innej kablówki.
48 60
odpowiedź