SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria

Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób.  TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł.

serial "Blondynka" - Sylwia Kubus (Julia Pietrucha)serial

„Blondynka 2” nadawana była w niedziele o godz. 20.25 (w okresie od 1 września do 24 listopada br.). Odcinki serialu śledziło średnio 3,17 mln osób, co dało Jedynce 19,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawana wiosną 2010 roku w tym samym paśmie, pierwsza seria „Blondynki” miała o 1,69 mln widzów więcej. Było to bowiem 4,86 mln oglądających, co przełożyło się na odpowiednio 30,11 proc. i 25,45 proc. udziału (więcej na ten temat).

W czasie emisji „Blondynki” Jedynka była liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajęła TVN, nadająca wówczas „MasterChefa” i początek „Przepisu na życie”, notując udział na poziomie 16,59 proc. Dalej uplasowały się: Polsat („Tylko muzyka”; 14,68 proc.) i TVP2 (programy kabaretowe; 10,35 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 była dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność „Blondynki 2” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Blondynka 2

3 170 417

19,31%

12,59%

TVN

2 723 393

16,59%

22,03%

Polsat

2 410 262

14,68%

16,40%

TVP2

1 699 605

10,35%

8,71%


Wpływy reklamowe z trzynastu odcinków drugiej serii serialu wyniosły 11,87 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji spadły one o 7,83 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP1 jest zadowolona z wyników oglądalności „Blondynki”. Obecnie trwają wstępne rozmowy w sprawie realizacji kolejnej edycji serialu.

„Blondynka 2” to kontynuacja opowieści o losach atrakcyjnej pani weterynarz - dr Sylwii Kubus (Julia Pietrucha), która mieszka we wsi Majaki. To kobieta, która gotowa jest spieszyć wszystkim z pomocą, mimo że nie wszystko, co dzieje się w tej społeczności, jej odpowiada.

>>> Nowy sezon "Blondynki" z Julią Pietruchą w TVP1 (fotogaleria)

 

 

Dołącz do dyskusji: „Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
insekT
Wychodzi na to że ludzie lubią oglądać seriale o życiu wsi...wcześniej było "Ranczo"hehehe
odpowiedź
User
tom_39
Kobra w TVP1 to skandal ! Żenada! Aktorzy nie znający tekstu,sztuczna fatalna gra. Dosyć "publicznej" TV ! Proszę wirtualnemedia.pl o poruszenie tego tematu. To przecież publiczna TV , a pokazano nam kompletne dno , które obraża inteligencję widzów. Do jasnej cholery proszę nie traktować mnie jak bydło !!!!
odpowiedź
User
lolik
Ten serial jak widac cieszy się popularnością ale w grupie 49+ ( bo młodsi na pewno nie oglądają tego typu seriali - mowa o gr. 4-16)

Jak widac emeryci i renciści w Polsce ksztłatują gusta widzów - smutne to
odpowiedź