“Blondynka” liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów

Druga edycja serialu “Blondynka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi 3,4 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania serialu jest liderem rynku, ale ma mniejszą widownię niż rok temu w tym paśmie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

“Blondynka 2” nadawana jest w niedziele o 20.20 począwszy od 1 września br. Trzy jej pierwsze odcinki śledziło 3,43 mln osób, co dało Jedynce 21,58 proc. udziału w grupie 4+ i 14,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawana w analogicznym okresie ub.r. w niedzielnym paśmie o 20.20 “Siła wyższa” miała więcej widzów, bo gromadziła 3,78 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 23,40 proc. i 17,54 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji „Blondynki” Jedynka jest liderem rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas “MasterChefa” i początek “Przepisu na życie”, notując udział na poziomie 15,59 proc. Dalej plasują się: Polsat (“Tylko muzyka”; 14,72 proc.) i TVP2 (“Wczasy z kabaretem”; 10,73 proc.).

W grupie komercyjnej TVP1 jest dopiero trzecia, za liderującym TVN i Polsatem.

 

grafika

“Blondynka 2” to kontynuacja opowieści o losach atrakcyjnej pani weterynarz - dr Sylwii Kubus (Julia Pietrucha), która mieszka we wsi Majaki. To kobieta, która gotowa jest spieszyć wszystkim z pomocą, mimo że nie wszystko, co dzieje się w tej społeczności, jej odpowiada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style