SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku

Szósty sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,86 mln widzów, czyli o 300 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Article

Produkcja nadawana jest od 10 grudnia 2017 roku w niedziele o godz. 20.15. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność szóstej serii „Blondynki” wyniosła 2,86 mln widzów. Przełożyło się to na 17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,07 mln osób.

Dla porównania, piątą edycję serialu, emitowaną w grudniu 2016 roku, po trzech odcinkach oglądało średnio 3,16 mln widzów, co przełożyło się na 18,28 proc. udziału w 4+, 10,34 proc. w 16-49 i 13,20 proc. w 16-59. Oznacza to że produkcja straciła 300 tys. widzów.

Z kolei poprzednio pokazywany w tym samym paśmie serial „Dziewczyny ze Lwowa” śledziło 2,91 mln osób, a jego udziały w rynku wynosiły odpowiednio 17,71 proc., 10,25 proc. i 13,87 proc.

TVP1 w paśmie emisji serialu nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie pokazuje programy kabaretowe, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,07 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne, raz wyemitowany został ostatni odcinek „MasterChefa”; 9,61 proc.) i TVP2 (gł. pasmo filmowe; 4,92 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaśko
No i oglądalność jak Dziewoje ze Lwowa. Mówiłem, jeden poziom.
14 13
odpowiedź
User
wrocl
Serial trochę lepszy od Korony Królów, ale aktorstwo, zwłaszcza główna bohaterka, na podobnym poziomie. Dziewczyny ze Lwowa mają silną konkurencję czyli premiery w TVN i Polsacie a teraz są same powtórki więc trudno porównywać te wyniki
18 10
odpowiedź
User
Beata
Blondynka lepsza z 28-letnią Natalia Rybicka a nie straszą nas 35-letnią Joanna Moro
11 9
odpowiedź