SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę

Blowek został właśnie najpopularniejszym polskim youtuberem pod względem liczby subskrybentów - ma ich 3,6 mln. Minimalnie wyprzedza Sylwestra Wardęgę, który zamieścił wielokrotnie mniej materiałów, ale łącznie zanotowały one więcej odtworzeń, głównie dzięki globalnemu sukcesowi wideo z psem-pająkiem.

Blowek Article

W poniedziałek wieczorem kanał youtube’owy Blowka miał 3 mln i 602,2 tys. subskrybentów, a kanał Sylwestra Wardęgi - 3 mln i 601,5 tys. W ostatnich dniach ten drugi kanał miał jeszcze kilka tys. subskrybentów więcej, ale jego przewaga stopniowo topniała.

Blowek zamieścił do tej pory 1 094 materiałów, początkowo dotyczyły one gier komputerowych (na czele z „Minecraftem), a potem także życia codziennego i rozrywki. Łącznie zanotowały one 642,9 mln odtworzeń, najpopularniejszy ma ich 12 mln.

Z kolei Sylwester Wardęga specjalizuje się w tzw. prankach, czyli żartom z udziałem niespodziewających się tego osób. Na potrzeby nagrań przebierał się w nich w różne postacie z popkultury, a międzynarodową popularność zdobył jesienią 2014 roku, po tym jak udostępnił wideo ze swoim psem przebranym za gigantycznego pająka. Jak dotąd obejrzano je 174 mln razy, a wszystkie nagrania na kanale Wardęgi zanotowały 730,2 mln wyświetleń.

Po publikacji wideo z psem-pająkiem liczba subskrybentów kanału Wardęgi wystrzeliła w górę. Od tamtej pory był on najpopularniejszym polskim youtuberem pod tym względem. Przy czym Sylwester Wardęga rzadko zamieszcza nowe filmy - łącznie ma ich na kanale 52, a przez ostatnie półtora roku pojawiły się zaledwie dwa.

Wardęga ma też drugi kanał Krulestwo, na którym publikuje vlogi dotyczące m.in. branży youtuberów. Kanał ma obecnie 313 tys. subskrybentów, jest tam 106 nagrań, które odtwarzano 32,4 mln razy.

W lutym br. Sylwester Wardęga, odpowiadając na pytanie widza, stwierdził, że kiedy jego główny kanał zostanie wyprzedzony przez Blowka pod względem liczby subskrybentów, na pewno zyska dodatkową mobilizację do tworzenia materiałów.

 

Po ponad trzy miliony subskrybentów mają jeszcze trzy polskie kanały youtube’owe: Rezigiusz (3,174 mln), Stuu (3,155 mln) i Abstrachuje (3,092 mln)

Przez rok Blowek zyskał 7 razy więcej subskrybentów niż Wardęga

Według danych Sotrender, od końca maja ub.r. Blowek zyskał 814 tys. subskrybentów, natomiast Wardęga - tylko 114 tys.

W kolejnych miesiącach treści na kanale Blowka notowały zazwyczaj 10-20 mln odtworzeń. Kanał Sylwestra Wardęgi był pod tym względem poza czołową dwudziestką w kategorii Media internetowe, co oznaczało, że jego materiały oglądano miesięcznie mniej niż 7-8 mln razy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Racjonalny
Blowjobek to najlepszy dowód, że w Internecie nie ma takiego idiotyzmu, który nie tylko się obroni, ale zdobędzie nie lada popularność.
21 2
odpowiedź
User
Gie
Jestem zaskoczony że nie ma tej informacji na żółtych i czerwonych paskach w telewizji. Przecież to bardzo ważna informacja.
10 0
odpowiedź
User
Robert
Czytacie to co piszecie? Serio między marcem a kwietniem stracił 1 milion subskrybcji....??
0 1
odpowiedź
User
conf
Blowjobek to najlepszy dowód, że w Internecie nie ma takiego idiotyzmu, który nie tylko się obroni, ale zdobędzie nie lada popularność.


Zidiocenie netu postępuję i postępować będzie - nic nowego : ) Jeden pozytyw, że taki deb.. jeden z drugim ma pracę i płaci podatki od firmy, gdzie normalnie siedział by zagranicą lub na bezrobociu ; ) Tylko trochę szkoda że za sprawą takie "gwiazd youtuba" i patostreamerów które robią opinie całej reszcie ,traci wielu robi porządne i wartościowe materiały
11 1
odpowiedź
User
hecktor
Swiat schodzi na psy...
7 0
odpowiedź
User
asia
jak dobrze ze nie ogladam tych glupot od BLOW joba czy jak mu tam
7 0
odpowiedź
User
Blow z matką
Filmy Blowa z Mamą pachną mi kazirodztwem.
2 1
odpowiedź
User
Żenuosław
Kto to ogląda?
6 0
odpowiedź
User
conf
Kto to ogląda?


twój syn/ córka, lub siostrzeniec, siostrzenica ... niestety : (
5 0
odpowiedź
User
grzes
Patrzmy i uczmy się. Internet który znamy i którym się jaramy różni się od tego z którego korzystają nasze dzieci, wnuki, siostrzeńcy. Za 5-10 lat to oni będą rozdawać karty a my tego internetu nie będziemy rozumieć. To jak z papierem i digitalem. Jeżeli ktoś myśli poważnie o rozwijaniu produktu / usługi w sieci musi niestety coraz mocniej czerpać z pokolenia blowka.
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing