SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW M zasilane solą w promocji konsumenckiej Shell

Firma Shell Polska przygotowała promocję konsumencką, w ramach której klienci zbierają naklejki pozwalające na zakup w niższych cenach modeli BMW M napędzanych słoną wodą. Akcja powstała we współpracy z agencjami Altavia Polska, Ogilvy, Energy BBDO i MediaCom oraz 121PR.

Article

Promocja oraz towarzyszące jej działania marketingowe prowadzone z użyciem nośników POS. Obejmują ponad 400 stacji w sieci Shell i potrwają do 1 marca br. Planowane jest również wsparcie akcji kampanią obejmującą radio oraz internet (w tym również social media).

Mechanika promocji konsumenckiej przygotowana przez Shell polega na zbieraniu naklejek za zatankowanie paliwa lub gazu. Po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas kierowca otrzymuje 1 naklejkę, po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell V-Power dostaje 2 naklejki, a po zatankowaniu min. 50 l paliwa Shell V-Power otrzymuje 4 naklejki.

Naklejki wklejane są w specjalnej ulotce i po zgromadzeniu 4 sztuk kierowca może kupić w promocyjnej cenie (9,99 zł) jeden z czterech modeli BMW M zasilanych słoną wodą.

- W Shell stawiamy na innowacje i nowe rozwiązania energetyczne. Inwestujemy w paliwa alternatywne takie jak LNG czy energia elektryczna i wspieramy niekonwencjonalne pomysły, które służą dekarbonizacji transportu. Dlatego mamy nadzieję, że nasze innowacyjne samochody BMW M napędzane słoną wodą będą nie tylko zabawkami, ale także inspiracją do rozważań nad przyszłością mobilności – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

W każdym opakowaniu z modelem BMW M znajduje się bateria litowa, pojemnik na sól i wodę, zakraplacz oraz naklejki do oklejenia modelu. Po zakropieniu kilku kropel roztworu w odpowiednie miejsca modelu zachodzi reakcja chemiczna. Energia elektryczna pochodzi z elektrolitów dostarczanych w słonej wodzie, które wprawione w ruch zasilają silniki samochodów. Bateria dołączona do modelu może być używana maksymalnie 2-3 razy, przy czym łączny czas działania baterii to ok. 30 min.

Do modelu można jednak dokupić akumulator wielokrotnego użytku ładowany przez USB (za 11,99 zł + 1200 punktów Shell ClubSmart). Dodatkowo można również kupić tor wyścigowy (za 14,99 zł + 1500 punktów Shell ClubSmart).

Po pobraniu kodu z opakowania modelu lub ulotki, w sklepach IOS App Store oraz Google Play można również ściągnąć grę Shell Racing.  

Agencja Altavia Polska wyprodukowała na potrzeby kampanii komplet materiałów POS, w tym m.in. plakaty do ram, owijki na monolity cenowe, bannery, wobblery, naklejki i ulotki do ich zbierania oraz display do wyeksponowania dostępnych modeli na terenie stacji. Agencja Ogilvy odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, Energy BBDO - za przygotowanie materiałów BTL, zakup mediów realizuje MediaCom, a social media obsługuje 121PR.

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BMW M zasilane solą w promocji konsumenckiej Shell

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl