SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BNP Paribas wprowadził w swoich oddziałach język migowy

Od poniedziałku w oddziałach i na infolinii banku BNP Paribas dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub specjalnego tabletu, by połączyć się z profesjonalnym tłumaczem, który ma przybliżyć ofertę banku, używając polskiego języka migowego.

Article

W każdym oddziale Banku BNP Paribas znajdują się tablety, na których zainstalowane są specjalne aplikacje. Po kliknięciu w odpowiednią ikonę na pulpicie, następuje automatyczne połączenie doradcy z tłumaczem języka migowego. Za jego pośrednictwem klient ma możliwość poznania wszystkich detali oferty banku oraz zadania pytań. Usługa może być też uruchomiona na prywatnym telefonie klienta – wystarczy zeskanować naklejkę z QR kodem, która znajduje się na drzwiach każdego oddziału banku.

Żeby dodatkowo ułatwić osobom głuchym wizyty w oddziałach, Bank BNP Paribas proponuje wykorzystanie aplikacji Booksy w celu umówienia spotkania. Osoby z dysfunkcją słuchu mogą wybrać spotkanie w języku migowym (w aplikacji została wyodrębniona taka możliwość), wskazując następnie oddział, w którym chcą się spotkać z doradcą. Przy zdjęciach oddziałów banku w aplikacji pojawi się również oznaczenie w postaci migających rąk. Za pomocą Booksy wizytę w oddziale może umówić każdy.

- Używając języka migowego można przekazać tę samą treść, również specjalistyczną, co w językach fonicznych. Dlatego, przychodząc nawet z najtrudniejszą sprawą każdy niesłyszący klient będzie obsłużony na najwyższym poziomie i otrzyma odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty. Wszystko dzięki firmie Migam i kreatywnemu połączeniu nowoczesnej technologii wideo oraz profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego - mówi Renata Rybarczyk, dyrektor biura wsparcia sprzedaży, odpowiedzialna m.in. za zwiększanie dostępności oddziałów banku BNP Paribas.

Obsługa w polskim języku migowym to kolejna z inicjatyw banku BNP Paribas ułatwiających „bankowanie” osobom z niepełnosprawnościami. Wszystkie  oddziały wyposażone są w ramki do podpisów i lupki powiększające dla osób niedowidzących. Dodatkowo w placówkach oraz poprzez infolinię banku można zamówić wzory umów podstawowych produktów dla klientów indywidualnych w alfabecie Braille’a, wydruk z wygodną do czytania wielkością czcionki, nagranie audio, a także nagranie wizualne treści w polskim języku migowym. 36 placówek banku posiada certyfikat „Obiekt bez barier” nadawany przez Fundację Integracja. W planach jest certyfikacja kolejnych placówek.

Wszystkie oddziały banku posiadają też certyfikaty OK Senior, co oznacza, że są przyjazne w obsłudze dla klientów po sześćdziesiątym roku życia.

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas wprowadził w swoich oddziałach język migowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl