Bonduelle reklamowane po napoleońsku. Pierwsza kampania w internecie

Ruszyła pierwsza na polskim rynku internetowa kampania reklamowa warzyw Bonduelle. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Netizens Peppermint.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania warzyw Bonduelle reklamuje ich małe puszki. Reklamy w żartobliwy sposób nawiązują do motywów żołnierskich i postaci Napoleona. Pokazują przy tym małe puszku jako idealne porcje do wykorzystania za jednym razem oraz zwracają uwagę na ich poręczność i wygodę użytkowania oraz możliwość łączenia ze sobą różnych warzyw w jednej potrawie.

Kampania obejmuje największe portale, witryny kulinarne i serwisy społecznościowe. Zasięg akcji ma wynieść ponad 8 milionów internautów, w  tym prawie 4 miliony kobiet z głównej grupy docelowej marki.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu