Booking.com z kampanią wizerunkową "Be a Booker"

Pod hasłem "Be a Booker" ruszyła kampania wizerunkowa serwisu do rezerwacji zakwaterowania online Booking.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Booking.com z kampanią wizerunkową "Be a Booker"

Na potrzeby akcji przygotowano spot wizerunkowy, pokazujący korzyści, jakie czerpią klienci Booking.com z korzystania z usługi. Podkreślane są kluczowe zalety platformy, jak m.in. możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji. Spot inspiruje do tego, by znaleźć w serwisie swoje miejsce na wakacje i zostać "bookerem", podróżując i spełniając marzenia w prosty sposób. Wszystko to z poziomu swojego smartfona.

- Ilość treści o podróżach, które konsumują osoby marzące o podróżowaniu, jest większa niż kiedykolwiek - mówi Pepijn Rijvers, dyrektor ds. marketingu w Booking.com. - Przez tworzenie społeczności rezerwujących na Booking.com chcemy uhonorować tych, którzy inspirują innych do działania i doświadczania świata, bez względu na to, gdzie są - dodaje ekspert.

Kampania obejmuje telewizję (60-sekundowe spoty w pasmach prime-time) oraz internet (30-sekundowe spoty). Ponadto do digitalu przygotowano cztery osobne spoty zatytułowane "Czego szukasz?", "Zapytaj szefa później", "Wielkie plany" oraz "LA kochanie". Akcję przygotowano na rynek amerykański.

Za kreację odpowiada agencja Anomaly.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]