SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Boomerangi rozdane

VII edycja konkursu marketingu bezpośredniego 'Boomerang', organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, rozstrzygnięta.

Wczoraj podczas uroczystej Gali, która miała miejsce w  kamienicy przy ul. Fredry, zostały wręczone nagrody VII edycji Konkursu "Boomerang".

Poniżej przedstawiamy listę zwycięzców:

1. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2C)":

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM za kampanię WYZWÓL MARZENIA - GAULOISES, ALTADIS zrealizowaną dla firmy ALTADIS


2. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2B)":

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERS

" Wyróżnienie dla MARKETSHARE za kampanię SPRAWDŹ JĄ NA TORZE dla firmy DAF TRUCKS POLSKA


3. Kategoria "Program lojalnościowy (B2C)":

" Wyróżnienie dla DATA SOLUTIONS za kampanię KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW WINIARY dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla FFCREATION.COM za kampanię HEYAH KLUB dla firmy PTC


4. Kategoria "Program lojalnościowy (B2B)":

" Boomerang dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię PANTA RHEI - KLUB EKSPERTÓW WILO dla firmy WILO

" Wyróżnienie dla EURO RSCG MARKETING HOUSE za kampanię AKADEMIA BIZNESU FARMACEUTYCZNEGO dla firmy BOEHRINGER INGELHEIM


5. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2C)":

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię BOLS - WZMACNIACZ IMPREZ dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię CRUNCHIPS DOMÓWKA dla firmy THE LORENZ BAHLSEN SNACK WORLD

6. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2B)":

" Boomerang dla PEPPERMINT za kampanię HAKI NA GRUBE RYBY dla firmy LISNER POLSKA
" Wyróżnienie dla ALBEDO MARKETING za kampanię INDESIT "AŻ CHCE SIĘ SKAKAĆ" dla firmy INDESIT COMPANY

7. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) w miejscu sprzedaży":

" Boomerang dla BOLS za kampanię THE BEACH dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROZRYWKI PIŁKARSKIE MASTERCARD EURO'2004 dla firmy MASTERCARD

" Wyróżnienie dla SALES LINK za kampanię ŚMIETANKOWA STREFA ALGIDY dla firmy UNILEVER POLSKA

8. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) poza miejscem sprzedaży"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię PRZYSTANEK IKEA dla firmy IKEA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROADSHOW "MOBILNE BIURO" dla firmy POLKOMTEL

9. Kategoria "Internet Serwis Internetowy"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię DEKORAL.PL dla firmy POLIFARB CIESZYN-WROCŁAW

" Wyróżnienie dla BYSS za kampanię CARLSBERGVILLE-ZIMOWY KURORT CARLSBERGA dla firmy CARLSBERG POLSKA

10. Kategoria "Internet Kampania internetowa"

" Boomerang dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię DUREX GLOBAL SURVEY dla firmy SSL HEALTHCARE

" Wyróżnienie dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię KOMUNIKATOR INTERNETOWY PLUS GSM dla firmy POLKOMTEL

11. Kategoria "Marketing Mobilny"

Jury nie przyznało w tej kategorii statuetki Boomerang oraz wyróżnień.

12. Kategoria "Telemarketing (B2C)"

" Boomerang dla CALL CENTER POLAND za kampanię HELP DESK SAMSUNG dla firmy SAMSUNG ELECTRONICS

13. Kategoria "Telemarketing (B2B)"

" Wyróżnienie dla AXEL SPRINGER KONTAKT za kampanię 4 + 4 LITRY GRATIS dla firmy SHELL

14. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2C)"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię TYSKIE 375 dla firmy KOMPANIA PIWOWARSKA

" Wyróżnienie dla EURO RSCG 4D za kampanię PEUGEOT 407 dla firmy PEUGEOT

15. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2B)"

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię MY SAP ALL IN ONE LEAD GENERATION dla firmy SAP

" Wyróżnienie dla PEPPERMINT za kampanię AKADEMIA DWÓCH TYSIĘCY SUKCESÓW dla firmy AMICA

16. Kategoria "Non profit"

" Wyróżnienie dla ADV.PL za kampanię INTERNET DLA PRZYSZŁOŚCI! dla firmy IAA - MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY

17. Kategoria "Boomerang Design"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię ZAKOCHANE WARZYWA dla firmy UNILEVER POLSKA

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię własną CALENDAR BOYS

18. Kategoria "Boomerang Ambient"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię BRAND MATE - AGNIESZKA dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię SERIA PODKŁADEK NA TACKI dla firmy NESTLE POLSKA

19. Kategoria "Boomerang OPEN"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię ACHTUNG MINEN dla firmy URZĄD MIASTA KRAKOWA

20. Kategoria "Salon Odrzuconych"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię POSTAW NA PAPIER dla firmy INTERNATIONAL PAPIER

Grand Prix:

" GRAND PRIX dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERS

Ponadto podczas Gali został również rozstrzygnięty Konkurs "Boomerang Young", którego zwycięzcą został Pan Tomasz Subocz z  Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Patronem medialnym konkursu był m.in. wortal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Boomerangi rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl