Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody

Ruszyła nowa kampania marki Bosch, w której podkreślono wodooszczędność jej sprzętów AGD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody

Bosch podkreśla, że w ostatnich latach ulepszył swoje sprzęty pod kątem zużycia energii i wody. W swojej akcji marka chce pokazać, że wodę można oszczędzać wybierając m.in. wodooszczędne urządzenia AGD.

Na potrzeby akcji przygotowano wideo, w którym prezentowane są technologie w pralkach Bosch, dzięki którym można zużywać mniej wody.

Intensywna kampania display oraz VOD potrwa do 15 października br. Będzie realizowana za pomocą zakupu programatycznego na takich platformach jak vod.tvp.pl, ipla.pl, player.pl, Youtube oraz Facebook.

ARC zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie, OMD w telewizji. Spot jest adaptacją materiałów globalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style