SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy piłkarze w reklamie InPostu, ale bez Lewandowskiego

Firma kurierska InPost rozpoczęła we wtorek kampanię reklamową pod hasłem "Pięknie to odebrał". Spotem z udziałem czterech polskich piłkarzy nawiązuje do sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej. W reklamach nie ma jednak Roberta Lewandowskiego.

InPost we wtorek opublikował nowy spot reklamowy zatytułowany "Pięknie to odebrał". W reklamie - w związku z tym, że firma jest sponsorem strategicznym polskiej reprezentacji piłkarskiej - występują piłkarze: Wojciech Szczęsny, Piotr Zieliński, Matty Cash oraz Nicola Zalewski.

Nie ma wśród nich kapitana polskiej kadry, Roberta Lewandowskiego, który we wcześniejszych reklamach sponsora (InPost jest nim od połowy 2022 roku) się pojawiał. Gdy pytaliśmy o to rzecznika firmy już pod koniec marca br., ten odmówił  nam wyjaśnienia, dlaczego w nowym spocie marki nie będzie kapitana polskiej reprezentacji. Lewandowski występował natomiast w reklamach piłkarskich Orlenu, który też sponsoruje reprezentację Polski.

W nowej reklamie InPost promuje korzystanie z paczkomatów, podkreślając, że jest to usługa bardzo szybka. Spot kończy się słowami "Krótka piłka, nadanie, odebranie, InPost".

W kampanii promowany jest konkurs, w którym główną nagrodą są bilety (100 podwójnych zaproszeń) na mecz towarzyski Polska - Niemcy, który zostanie rozegrany 16 czerwca br.

Konkurs trwa do 30 maja. By wziąć w nim udział, należy w tym okresie odebrać przesyłkę z Paczkomatu, potem obejrzeć nowy spot InPostu, wypełnić formularz konkursowy i ciekawie napisać, na co mogą  patrzeć pokazani w reklamie polscy piłkarze.

W konkursie można też wygrać 50 zestawów workoplecak + skarpetki oraz 10 voucherów o wartości 200 zł do sklepu InPost Out Of the Box.

 

 

InPost ma już 20 tys. Paczkomatów w Polsce

Paczkomat numer 20 tys. w Polsce zainstalowano przy ulicy Kołobrzeskiej 6 w Olsztynie. InPost podkreśla, że w ramach swojego programu InPost Green City wokół maszyny posadzono rośliny, a na jej dachu rozchodniki, czyli powierzchnie czynne biologicznie, odprowadzające wody opadowe i dające schronienie miejskim owadom, a także ograniczające nagrzewanie się urządzenia.

- Paczkomat InPost to najbardziej ekologiczna forma dostawy e-commerce, redukująca emisję CO2 i ograniczająca ruch samochodów w polskich miastach. Rozwój naszej sieci to także ukłon w stronę coraz bardziej świadomego ekologicznych wyzwań polskiego konsumenta, który domaga się ograniczenia negatywnego wpływy biznesowej aktywności na stan naszej planety, a jest to możliwe właśnie dzięki szerokiej sieci urządzeń InPostu - podkreśla w komunikacie Rafał Brzoska, założyciel i prezes firmy.

W ub.r. 2,9 tys. nowych Paczkomatów

Na koniec ub.r. w naszym kraju działało 19 306 Paczkomatów, o 2 861 więcej niż rok wcześniej. InPost podkreśla, że jego maszyny są w zasięgu spaceru trwającego poniżej 7 minut dla 59 proc. Polaków, a w miastach - dla 85 proc. Ponadto 98 proc. przesyłek jest dostarczanych następnego dnia po nadaniu.

- Przeszliśmy bardzo długą drogę od urządzenia numer 1 do numer 20 000. W tym czasie zrewolucjonizowaliśmy polski rynek usług kurierskich, wprowadzając całkowicie nową jakość w Polsce, która jest teraz implementowana w europejskim e-commerce - podkreśla Rafał Brzoska.

- Zdecydowanie nie powiedzieliśmy ostatniego słowa, jeżeli chodzi o liczbę urządzeń Paczkomat. Nadal będziemy rozwijać tę sieć, także w Polsce, bo nasi klienci wciąż dopominają się o nowe lokalizacje, chociaż polska sieć urządzeń Paczkomat to największa tego typu infrastruktura w Europie - dodaje.

W ciągu nieco ponad dwóch lat liczba Paczkomatów w Polsce wzrosła o prawie 100 proc. Na koniec 2020 roku było 10 776 maszyn, a poziom 15 tys. przekroczono w październiku 2021 roku.

Zdecydowanie najwięcej maszyn InPost postawił w 2020 roku. W ub.r. przybyło ich mniej niż rok wcześniej, ale więcej niż w 2018 i 2019 roku. Obecnie koszty instalacji Paczkomatu zwracają się po ok. 14 miesiącach jego działania.

Już 9 tys. Paczkomatów za granicą

InPost swoje maszyny od kilku lat stawia także za granicą (w połowie 2021 roku za 513 mln euro przejął francuskiego operatora Mondial Relay). Na koniec ub.r. działało tam 8 633 Paczkomatów, ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej (3 922).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W Wielkiej Brytanii w marcu br. uruchomiono Paczkomat nr. 5 tys., a we Francji w kwietniu przekroczono poziom 3 tys. - Obecnie koncentrujemy się na ekspansji na rynkach europejskich, gdzie trafia najwięcej naszych nowych urządzeń, ale nie zapominamy o rynku polskim - zapewnia Rafał Brzoska.

W ub.r. przychody grupy InPost poszły w górę o 54 proc. do 7,08 mld zł, a liczba dostarczonych paczek - o 44 proc. do 744,9 mln. Zysk netto zmalał natomiast z 491,3 do 456,5 mln zł, m.in. wskutek wyższych kosztów obsługi zadłużenia.

Dołącz do dyskusji: Polscy piłkarze w reklamie InPostu, ale bez Lewandowskiego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X5
Ciekawe kto pierwszy wpadnie na pomysł żeby reklamować się przy udziale piosenkarki, która fałszuje.
odpowiedź
User
PZPN
Bo mu nie zaplacili a on za darmo nic nie robi. Proste.
odpowiedź
User
Ja
In post najgorsza firma kurjerska
odpowiedź