SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brand Kolektyw wygrywa przetarg na obsługę marki SamSmak

Ajinomoto Poland, producent zup i dań instant z makaronem, rozstrzygnął przetarg na obsługę w digitalu i social mediach marki SamSmak. Zlecenie zdobyła agencja reklamowa Brand Kolektyw.

Article

Zespół Brand Kolektyw odpowiada za komunikację marki SamSmak na platformach społecznościowych. Zajmuje się ponadto współpracą marki z influencerami oraz przygotowaniem sesji zdjęciowych.

Agencja jest także odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii displayowej oraz dodatkowe aktywacje konsumenckie w kanale digital i off trade.

Współpraca we wszystkich obszarach ma charakter długoterminowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brand Kolektyw wygrywa przetarg na obsługę marki SamSmak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl