Rośnie zysk operacyjny Brand24. 2,7 mln zł EBIT w pierwszym półroczu 2023 r.

O 95 proc. zwiększył się w pierwszym półroczu 2023 r. zysk operacyjny Brand24. Według szacunkowych danych za ten okres spółka wypracowała tym samym 2,7 mln zł EBIT wobec 1,4 mln zł w pierwszym półroczu 2022 r.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rośnie zysk operacyjny Brand24. 2,7 mln zł EBIT w pierwszym półroczu 2023 r.
fot. Shutterstock.com

Firma posiadająca narzędzia do globalnego monitorowania mediów społecznościowych osiągnęła w pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku ponad 13 mln zł przychodów, czyli o 27 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2022 r.

Koszty sprzedaży wzrosły o 9 proc. r/r, a ogólnego zarządu o 4 proc. r/r, co pozwoliło na osiągniecie efektu dźwigni operacyjnej i tym samym na skokowe zwiększenie zysków - podaje Brand24 w komunikacie.

Według szacunkowych danych za 1 pół. 2023 r. Brand24 miał 2,7 mln EBIT wobec 14 mln zł rok wcześniej. EBITDA wzrosło 55 proc. do 4 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-drugim-kwartale-roku-sprzedaz-w-brand24-w-gore-o-ponad-jedna-piata ##

- Duża zwyżka sprzedaży, którą notujemy w tym roku, to efekt kolejnych zmian planach abonamentowych i systematyczna migracja na nie kolejnych grup klientów. Pakiety optymalizujemy w ten sposób, aby zachęcić do wejścia na wyższe i droższe poziomy – szczególnie duże organizacje, które mogą na tym po prostu skorzystać, dostając lepszy produkt o dużo większej funkcjonalności. Dostają oni między innymi szybkie – generowane przez nasz moduł AI – analizy sentymentu i trendów. Zauważamy też zmiany w strukturze sprzedaży na korzyść klientów zagranicznych, co jest kolejnym motorem naszego wzrostu, ponieważ klient „dewizowy” jest mniej wrażliwy na ceny. Generalnie patrzymy na ten rok bardzo optymistycznie – nawet w okresie wakacyjnym, tradycyjnie słabszym, sprzedaż była rewelacyjna, co może oznaczać bardzo dobre wyniki w 3 kw. 2023 r. – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

- Zaangażowanie zarówno naszych autorskich,  jak i zewnętrznych narzędzi AI sprawia, że bardzo szybko i niskokosztowo zmieniamy się z firmy dostarczającej dane, na taką, która dostarcza wnioski. Danych jest coraz więcej, co sprawia, że samodzielna analiza to, kłopot dla klientów. Dzięki szerokiemu wdrożeniu rozwiązań AI do naszych produktów, jesteśmy w stanie zautomatyzować tworzenie podstawowych raportów dotyczących danej marki – z wnioskami i rekomendacjami, co problem ten wprost adresuje – wyjaśnia Michał Sadowski. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski