SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 ma 260 klientów więcej. Sadowski: listopad sprzedażowo najlepszy w historii

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec grudnia ub.r. miała 3 325 klientów, o 260 więcej niż na koniec września. - Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24. W piątek akcje spółki podrożały o 26,3 proc.

Michał Sadowski, prezes Brand24Article

Czwarty kwartał ub.r. był kolejnym ze znaczącym wzrostem liczby klientów Brand24. W trzecim kwartale firma zyskała 119 klientów netto, a w drugim kwartale - 25.

Od września 2019 roku do marca ub.r. firma była zablokowana przez Facebooka. W konsekwencji liczba jej klientów zmalała z 3 631 na koniec września 2019 roku do 3 066 na koniec marca ub.r.

Sadowski: regularne zyski przy ok. 3,5 tys. klientów

- Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.

- W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski - zapowiada.

Opisuje też, jak wzrost liczby klientów przełoży się na wyniki finansowe Brand24. - Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi  nasze wyniki - zapewnia Sadowski.

Kurs Brand24 26 proc. w górę

Dane o wzroście liczby klientów Brand24 opublikował w piątek przed południem. W czasie piątkowej sesji kurs spółki wzrósł o 26,29 proc. - z 21,30 do 26,90 zł. Handlowano jej walorami za 985,6 tys. zł, to najwyższe dziennie obroty od końcówki września ub.r.

Przy cenie 26,90 zł kapitalizacja Brand24 wynosi 58,04 mln zł. Spółka jest notowana na rynku bocznym giełdy od stycznia 2018 roku.

Jej głównym inwestorem jest porozumienie akcjonariuszy, do którego należą m.in. fundusz Larq i związani z nim menedżerowie, ma 29,03 proc. akcji. Po 10,52 proc. walorów należy do Michała Sadowskiego i Piotra Wierzejewskiego.

W trzecim kwartale ub.r. Brand24 zanotował spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 22,6 proc. do 3,3 mln zł oraz wyniku netto z 48,9 tys. zł zysku do 74,8 tys. zł straty.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brand24 ma 260 klientów więcej. Sadowski: listopad sprzedażowo najlepszy w historii

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Det
Gratsy, jeszcze 5-7 lat takich wzrostow i kto wie czy ta firma nie zacznie zarabiac. Trzymam kciuki i gorąca kibicuje!!
odpowiedź
User
kris
Co to znaczy: firma zyskała 119 klientów netto?

Czym jest klient netto?
odpowiedź
User
obserwator
Co to znaczy: firma zyskała 119 klientów netto?

Czym jest klient netto?


300 przyszło - 200 odeszło >> 100 zostało netto
odpowiedź