Sadowski i Wierzejewski sprzedali akcje Brand24 za 0,5 mln zł

Prezes Michał Sadowski i członek zarządu Piotr Wierzejewski sprzedali łącznie 1,06 proc. akcji spółki Brand24 za 500 tys. zł. Pozostają jej znaczącymi inwestorami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Sadowski podczas sesji giełdowej zbył 11 710 akcji Brand24 po 21,35 zł za sztukę. Identyczną transakcję przeprowadził Piotr Wierzejewski.

W konsekwencji udział posiadanych dalej przez każdego akcji w kapitale i głosach na walnym spółki zmalał z 10,28 do 9,75 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brand24-podnosi-ceny-jakie-oplaty-wyniki-2022-rok,7169719006656129a ##

Większe pakiety akcji Brand24 mają Larq Growth Fund I FIZ (28,27 proc.) i Venture (10,17 proc.). Żaden z tych podmiotów nie informował o kupnie walorów od Sadowskiego i Wierzejewskiego.

We wtorek i środę kurs Brand24 na koniec sesji wynosił 25 zł, co przekładało się na kapitalizację w kwocie 55,2 mln zł. Natomiast podczas czwartkowej sesji akcje drożały o ponad 12 proc., rosnąc do poziomu, na którym poprzednio były w połowie 2021 roku.

grafika

W czterech kwartałach zakończonych we wrześniu ub.r. Brand24 przy 20,54 mln zł przychodów osiągnął 1,2 mln zł zysku netto. W 2021 roku miał 15,79 mln zł wpływów i 264 tys. zł zysku netto, a 2020 roku zakończył z 13,37 mln zł przychodów i 1,35 mln zł straty netto.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day