SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.

Na koniec czerwca br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2544 aktywnych klientów, wobec 2384 kwartał wcześniej i 1764 w połowie ub.r.

W drugim kwartale br. Brand24 zyskał netto 160 klientów (to 6,7 proc. w górę), a w skali roku - 780 (to wzrost o 44,2 proc.).

W komunikacie giełdowym firma zaznaczyła, że z jej usług korzystają głównie klienci biznesowi, a wpływy od poszczególnych różnią się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Raport finansowy za drugi kwartał i pierwsze półrocze br. Brand24 opublikuje 13 sierpnia.

Brand24 ze wzrostem wpływów i straty oraz inwestycjami

W pierwszym kwartale br. Brand24 zanotował 2,42 mln zł wpływów ze sprzedaży, po wzroście o 51 proc. w skali roku, oraz 345 tys. zł straty netto (wobec 109 tys. zł straty rok wcześniej). Powiększenie straty firma tłumaczy przede wszystkim wydatkami na „zwiększenie zasobów IT, potrzebnych do szybkiego rozwoju produktu oraz poprawy procesów sprzedażowych, jak i procesów obsługi klienta” oraz na pozyskiwanie nowych klientów (głównie poprzez działania marketingowe).

Średni miesięczny przychód od klienta firmy (ARPU) utrzymał się w pierwszym kwartale na poziomie 330 zł, przy czym głównie ze względu na osłabiający się kurs dolara. Ten wskaźnik liczony w dolarach dla zagranicznych klientów wzrósł bowiem ze 101 dolarów w ub.r. do 106 dolarów w minionym kwartale. W przypadku polskich klientów nastąpił wzrost z 303 do 308 zł

Pod koniec stycznia br. Brand24 zadebiutował na rynku giełdowym NewConnect, po tym jak w listopadzie ub.r. w ofercie prywatnej sprzedała 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.

Główni akcjonariusze firmy to fundusz Larq (ma 40,31 proc. akcji), członkowie jej zarządu Michał Sadowski i Piotr Wierzejewski (po 12,4 proc.) i Venture (9,59 proc.).

Dołącz do dyskusji: Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Badass
czyli ida symetrycznie - wieksze wplywy, wieksza ilosc klientow i większe straty. W sumie spójny biznes ;)
A tak powaznie, gielda chyba zaczyna weryfikowac biznes - po poczatkowej podjarce (54pln), dzis kurs 37pln i nadal spada.
odpowiedź
User
B24fan
Gówno wiesz, gówno masz
odpowiedź