„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
Shutterstock.com

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 152 266 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku magazyn zanotował spadek wynoszący 12,45 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się w skali roku o 5,75 proc. do poziomu 76 354 egz.

Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 20,55 proc. do 66 924 egz.

Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 606 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,48 proc.

Także w samym wrześniu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 12,14 proc. do poziomu 142 110 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (94 107 egz.; spadek o 13,42 proc.), a trzecie - „Twist” (87 756 egz.; w dół o 14,51 proc.). Najwięcej stracił ostatni w zestawieniu miesięcznik „Bravo Girl” - było to 22,14 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?