SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)

W I półroczu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.

okładka

okładka "Bravo"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 149 836 egz. W porównaniu do I półrocza 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,89 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 5,35 proc. do poziomu 70 480 egz.

Z drugiej na trzecią lokatę spadł również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik zmalał o 23,09 proc. do 63 929 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

149 836

170 055

Fun Club

70 480

74 467

Bravo Girl

63 929

83 127

Twist

60 750

78 273


Także i w czerwcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się o 12,05 proc. do poziomu 152 879 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (79 942 egz.; wzrost o 8,74 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Twist” (59 740 egz.; w dół o 19,95 proc.). Również i w tym miesiącu najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl” - było to 35,77 proc.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

152 879

173 828

Fun Club

79 942

73 518

Twist

59 740

74 630

Bravo Girl

58 046

90 371

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Młodzież dorośleje i już Gili w nosie nie mają.
10 8
odpowiedź
User
zac
Dlaczego w tym zestawieniu nie ma młodzieżowego newsweeka?
10 9
odpowiedź